Jako właściciele firm możemy wykorzystać dowolną liczbę produktów promocyjnych do szerzenia świadomości marki. Na przykład możemy spróbować szczęścia z niestandardowymi szklankami, kubkami, słuchawkami, pendrive’ami, parasolami lub koszulkami. A jednak niektóre marki nadal trzymają się klasyki, a ołówki reklamowe nadal są jednym z podstawowych przedmiotów.
Czy więc powinniśmy używać ołówki reklamowe z logo i dlaczego? Cóż, w tym artykule zagłębimy się trochę w zalety ołówków jako materiałów promocyjnych i dlaczego warto je rozważyć.
Dlaczego warto używać ołówki reklamowe jako produktów promocyjnych?
Kupowanie hurtowe jest nieuniknione w przypadku niestandardowych produktów promocyjnych, więc dlaczego nie spróbować zaoszczędzić trochę pieniędzy w tym procesie? To samo dotyczy kosztów druku; im tańszy produkt do nadruku logo i sloganów firmowych, tym lepiej. Z tych powodów ołówki z reklamą są absolutnie na szczycie wśród potencjalnych niestandardowych artykułów promocyjnych. W końcu zamówienie kilku tysięcy ołówków nie będzie nas kosztować nawet w przybliżeniu tyle, co np. zamówienie takiej samej liczby niestandardowych powerbanków. Co więcej, obszar drukowania ołówka jest raczej mały, więc nie będzie kosztować tak dużo, jak w przypadku każdego większego produktu.
Ludzie stosunkowo często używają artykułów piśmiennych. Zawsze będzie trzeba coś zapisać i możemy to zrobić długopisem lub ołówkiem, w zależności od tego, co w danym momencie nam się przyda. Alternatywnie, jest to przedmiot, którego ktoś inny może potrzebować w określonym momencie. A jeśli projekt jest wystarczająco interesujący, odwiedzający może poprosić nas o przyjrzenie się ołówkowi, jeśli wpadnie mu w oko.